Budowanie i komunikacja marki | WSZOP - Katowice

strona główna » Studia podyplomowe » Oferta studiów podyplomowych » Budowanie i komunikacja marki
a a a

Budowanie i komunikacja marki

Kierunek z możliwością dofinansowania do 80%

Czas trwania: 2 semestry
Realizacja: dwa razy w miesiącu (sobota-niedziela)
Forma zajęć: wykłady, ćwiczenia


Kierownik studiów: dr Jacek Skorus

Doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa.
Wykładowca WSZOP, a także Rzecznik Prasowy Uczelni.

Wieloletni pracownik TVP – dziennikarz, wydawca,
szef redakcji.

Innowacyjny kierunek Budowanie i komunikacja marki to nowa oferta studiów podyplomowych we WSZOP. To nasza odpowiedź na dynamiczne zmiany, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie, a które związane są z rozwojem tak zwanych nowych mediów (portali społecznościowych, komunikacji sieciowej, digitalizacji procesów zarządczych). Zaostrzona konkurencja zmusza do poszukiwania nowych sposobów dotarcia do potencjalnego kontrahenta, dlatego też należy budować siłę, pozycję i przewagę konkurencyjną szeroko pojętej marki (korporacyjnej, produktowej, usługowej, instytucji, osobistej) w oparciu przede wszystkim o skuteczne komunikowanie się.

Nasza kadra to praktycy z dziedziny komunikacji, mediów, marketingu oraz grafiki komputerowej.