Budowanie i komunikacja marki | WSZOP - Katowice

strona główna » Studia podyplomowe » Budowanie i komunikacja marki
a a a

Budowanie i komunikacja marki

Nowość w ofercie studiów podyplomowych WSZOP!
Kierunek z możliwością dofinansowania do 80%

Czas trwania: dwa semestry
Realizacja zajęć: sobota i niedziela co 2 tygodnie
Forma zajęć: wykłady, warsztaty

Studia dają możliwość podniesienia kwalifikacji specjalistom pracującym w branży.

Studia Budowanie i komunikacja marki to nowa oferta studiów podyplomowych we WSZOP. To nasza odpowiedź na dynamiczne zmiany, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie, a które związane są z rozwojem tak zwanych nowych mediów (portali społecznościowych, komunikacji sieciowej, digitalizacji procesów zarządczych). Zaostrzona konkurencja zmusza wszystkich do poszukiwania nowych sposobów dotarcia do potencjalnego kontrahenta, dlatego też należy budować siłę, pozycję i przewagę konkurencyjną szeroko pojętej marki (korporacyjnej, produktowej, usługowej, instytucji, osobistej) w oparciu przede wszystkim o skuteczne komunikowanie się.

Jako absolwent studiów podyplomowych będziesz skutecznie wykorzystywać najnowsze sposoby tworzenia komunikacji, wartości czy doświadczeń klienta (np. poprzez storytelling czy visual thinking). Będziesz też umiejętnie przygotowywać materiały promocyjne, takie jak: teksty, grafiki, reklamy czy krótkie formy filmowe.

Uzyskane dokumenty
Po zakończeniu zajęć programowych oraz zdanym egzaminie końcowym otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.