Marketing w kulturze | WSZOP - Katowice

a a a

Marketing w kulturze


Marketing w kulturze to nowa oferta specjalizacji, adresowana do wszystkich, którzy pracują lub zamierzają pracować w instytucjach kultury – muzeach, galeriach, ośrodkach kultury. Odpowiemy na pytania: jak sprawnie zareklamować wydarzenie kulturalne, w jaki sposób pozyskać na nie środki, jak z instytucji kultury stworzyć markę rozpoznawalna w środowisku. Studia przygotują fachowców potrafiących się sprawnie komunikować w cyfrowym świecie – poszukują ich instytucje kultury i samorządy.

Atuty specjalności to:

  • unikatowe kompetencje w komunikacji każdej marki (firmy, instytucji, osobistej), powstałe w wyniku połączenia wiedzy i umiejętności w zakresie kultury, mediów, zarządzania, kreacji i techniki
  • szeroki wachlarz możliwości zatrudnienia na różnych stanowiskach (specjalista, menedżer) i w miejscach związanych z zarządzaniem marką, mediami, marketingiem, promocją, reklamą, komunikacją z klientem, szkoleniami itp.
  • ponad połowa zajęć to warsztaty i projekty, w tym rozwijające umiejętności posługiwania się słowem, obrazem, wyobraźnią, zachowaniem, techniką
  • zajęcia prowadzone są przez praktyków mających doświadczenie w pracy w mediach, agencjach reklamowych, działach promocji instytucji kultury itp.