Marketing w internecie
Funkcjonowanie na konkurencyjnym rynku wymaga od współczesnych przedsiębiorstw prowadzenia efektywnych działań komunikacyjnych, w tym przede wszystkim reklamowych.
Studia przygotowują do zarządzania procesami reklamowymi i kreowania pozytywnego wizerunku w przedsiębiorstwach, posługiwania się narzędziami reklamowymi, wykorzystywania wiedzy
do profesjonalnego budowania kampanii promocyjnych, nawiązywania i realizacji współpracy z agencjami reklamowymi, mediami oraz pozostałymi podmiotami funkcjonującymi w sferze szeroko rozumianych usług promocyjnych.
Zadaniem specjalności jest wykształcenie kompetencji i praktycznych umiejętności potrzebnych
do samodzielnego projektowania i realizacji kampanii reklamowych, w sposób zapewniający osiąganie celów organizacji oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami etyki.
Absolwenci specjalności znajdą zatrudnienie w:
- agencjach i działach nowoczesnej promocji i reklamy
- agencjach reklamowych, marketingowych i PR
- instytucjach samorządowych i pozarządowych
- redakcjach portali internetowych
- rzeczników prasowych oraz osób działających w obszarze
- jednostkach organizacji społecznych
- działach promocji i marketingu przedsiębiorstw.